پیوند آسمانی مهسا و فرهاد پیوند آسمانی مهسا و فرهاد ، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

مامان مهسا

سلام خداااا

1391/2/12 12:30
نویسنده : مهسا
587 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلااااااااااااام خداییییییییییییییی مهربووووووووونننننننننننن

خدای مهربون ازت ممنونم   هزار بار شکرت به خاطر دادهات وندادهات شکرتتتتتتتتتتتت

من مهسا هستم یه خانواده گل دارم یه همسر بی نظیر دارم و یه زندگی عالییییییییییی

خدا جونم ازت ممنونم به خاطر این همه نعمتای خوب که بهم دادی

به خاطر نعمت سلامتی که به ما دادی ممنونننن خدا جونم

حالا می خوام این وبو برا نفس زندگیمون بسازم تا با پدر مادر آیندش آشنا بشه

ایشالله وقتیم اومد خاطرات خودشو با مامان باباش ثبت می کنم

خدا جونی کمکم کن وشما دوستای عزیز خوشحال میشم با نظراتتون

من تازه کارو نیشخندراهنمایی کنید 

پسندها (1)

نظرات (3)

نانازیا
12 اردیبهشت 91 13:18
سلام مامان بابای مهربون شمام کوچولوتون رو به شهر اینترنتی بچه ها (نانازیا) بیارین! کلی نانازی دیگه منتظر کوچولوتون هستن نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
نرگسی
12 اردیبهشت 91 18:54
مبارکه مهسا خانوم .. خوش اومدی .. دست بهنازی هم درد نکنه .. ایشالله که خوشبخت باشید و به موقش هم نی نی ناز بیاد بغلتون ..
مامان بهی
12 اردیبهشت 91 23:40
سلااااااام مهسایی خوبی زودی بیا ببنویس واسمون خوشحالم که به جمعمون اضافه شدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامان مهسا می باشد